Ostutingimused
1. ÜLDINE
1.1. Veebipoe Jone (edaspidi Veebipood) omanik on Paction OÜ (registrikood [ettevõtte registrikood]), asukohaga Lauliku 3, Tallinn.
1.2. Käesolevad kasutustingimused reguleerivad Paction OÜ (Müüja) ja ostu sooritanud isiku (Ostja) vahel tekkivaid õigussuhteid ostmisel-müümisel Veebipoes.
1.3. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
1.4. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muudatustest teavitatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
1.5. Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda Müüja jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.
1.6 Veebipoes kuvatavate kaupade pildid on illustratiivsed ja võivad pisut erineda nende kujutistest või värvitoonist.
2. HIND
2.1. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
2.2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ning hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, kui kauba eest tasumisel ei ole märgitud teisiti. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.
2.3. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
3. TELLIMUSE VORMISTAMINE
3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi kasutades selleks „lisa ostukorvi“ nuppu. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
3.2. Ostukorvis on võimalik tooteid ning koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada kuni toote eest tasumiseni.
3.3. Tellimuse vormistamisel kuvatakse ekraanile lõplik hind, mille saab tasuda pangalingi või muu makselahenduse abil.
3.4. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
3.5. Teatise tellimuse kinnituse kohta saadab Müüja Ostjale e-posti aadressile. Juhul, kui postkastist kirja ei leidu, palume kontrollida ega kiri ei ole kogemata rämpsposti kausta sattunud.
3.6. Müüjal on õigus lepingust taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel. Müüja teavitab sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastab kogu tellitud kauba eest laekunud makse (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
4. TASUMINE
4.1. Veebipoes sooritatud ostude eest tasub Ostja 100% ettemaksuna.
4.2. Tellimuste eest saab tasuda Eesti pangalinkide Montonio Finance OÜ kaudu või arve alusel.
4.3. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs Ostja panga ja krediitkaardi andmetele.
5. KOHALETOIMETAMINE
5.1. Veebipood tarnib tooteid Eesti siseselt. Tellimiseks väljapoole Eestit, palume kontakteerida e-poega aadressil info@jone.ee või telefonil +372 5333 0017.
5.2. Tooted tarnitakse vastavalt Veebipoes Ostja poolt valitud viisil.
5.3. Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
5.4. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 7 kalendripäeva jooksul.
5.5. Kohaletoimetamisel peavad pakid olema heas korras, st. mitte katki, märjad, lömastatud jne. Kui märkate, et pakend ei ole heas korras siis ära võta pakki vastu enne, kui kuller on teinud selle kohta märke oma skännerisse. Kindlasti tehke kahjustustest pilti.
5.6. Müüja lähetab tellimusi kõikidel tööpäevadel, kuid mitte hiljem, kui viie tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
6. TAGANEMISÕIGUS, TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE
6.1. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
6.2. Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus taganeda e-poes sõlmitud müügilepingust 14 kalendripäeva jooksul, esitades Müüjale kirjalikus vormis kauba ostmisest taganemise avaldus, mille saate oma taganemise soovist teada andes info@jone.ee e-poe klienditoelt.
6.3. Kauba ostmisest taganemise avaldus tuleb saata e-posti aadressile info@jone.ee hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul kauba kättesaamisest. Taganemisavalduse kättesaamist kinnitab Müüja Ostjale vastava sisulise e-mailiga.
6.4. Tagastatav toode peab sisaldama kogu ostudokumentatsiooni ning kaup tuleb tagastada kasutamata ja originaalpakendis. Jätame endale õiguse alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või tagastamisest keelduda, kui esemetel on kasutusjälgi. Tootel peab olema säilinud müügiks tarvilik olemus ja välimus.
6.5. Kui Ostja soovib vältida Kauba väärtuse vähenemise hüvitamist, siis tuleb Kaup tagastada originaalpakendis ja esialgses komplektsuses (sisaldama kõiki tootepakendis olevaid esemeid ning Müügilepinguga seotud kingitusi).
6.6. Kauba väärtuse vähenemisest tingitud nõudeid on Müüjal õigus Ostjale esitada hiljemalt ühe kuu jooksul arvates Kauba tagastamisest. Juhul kui Ostja ei ole nõus Müüja poolt näidatud väärtuse vähenemisega, on tal õigus selle kindlaks tegemiseks pöörduda sõltumatu eksperdi poole. Sõltumatu eksperdi kulud tasub pool, kelle seisukoht ei osutunud põhjendatuks. Kui sellise poole välja selgitamine osutub võimatuks, siis jagatakse ekspertiisiga seotud kulud Ostja ja Müüja vahel pooleks.
6.7. Ostja on kohustatud kauba Müüjale tagastama viivitamata, kuid hiljemalt 14 kalendripäeva möödumisel päevast, mil ta teatas Müüjale Müügilepingust taganemisest. Tähtajast on kinni peetud, kui Ostja tagastab Müügilepingu esemeks oleva Kauba enne 14-päevase tähtaja lõppu.
6.8. Kuni tagastatud toote vastuvõtmiseni ei võta Müüja toote eest vastutust. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
6.9. Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud, sh transpordikulu kauba tellimisel. Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Müüja poolt pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Müüja Ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
6.10. Müüja jätab endale õiguse viivitada tagasimaksete tegemisega seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.
6.11. Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
7. PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
7.1. Müüja vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale, sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.
7.2. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.
7.3. Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel kohustub Ostja sellest koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul mittevastavusest teada saamisest, teavitama Müüjat, saates vastava info e-posti aadressile info@jone.ee või helistada telefonil +372 5333 0017.
7.4. Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.
7.5. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
7.6. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
7.7. Müüja kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon on õigustatud. Müüja ei hüvita Ostja tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui:
- Toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Ostja süül;
- Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel;
- Toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu;
- Puudub ostu sooritamist tõendava dokumendi koopia.
7.8. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@jone.ee või helistada telefonil: +372 5333 0017
7.9. Juhul, kui Ostja ja Müüja ei saavuta vaidluse osas kokkulepet, on Ostjal õigus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks Eestis Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ja avaldust esitada siin (https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon). Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Vaidluste lahendamisel Eestis Tarbijakaitseameti juures lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole. (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm)
7.10. Komisjoni otsusega mittenõustumisel on pooltel õigus pöörduda Ostja asukohajärgsesse maakohtusse.
8. OTSETURUNDUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
8.1. Isikuandmete vastutavaks töötlejaks on Paction OÜ (registrikood 17157757), asukohaga Lauliku 3, Tallinn.
8.2. Isikuandmete töötlemisel järgitakse Eesti ja Euroopa Liidu õigusakte.
8.3. Vastutav töötleja kogub järgmiseid isikuandmeid: nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid. Andmeid kasutatakse ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Müüja edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele kauba kohaletoimetamise eesmärgil.
8.4. Vastutavale töötlejale edastatud isikuandmed on kaitstud ning käsitletakse konfidentsiaalse informatsioonina. Andmeside kliendi ja pankade vahel on krüpteeritud. Andmetöötlejal puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele. Vastutav töötleja ei avalda talle teatavaks saanud andmeid kolmandatele isikutele.
8.5. Isikuandmete vastutav töötleja võib saata Ostjale uudiskirju, sh rahulolu küsitlusi ning pakkumisi Ostja e-mailiaadressile ainult juhul, kui Ostja on andnud eelnevalt sellekohase nõusoleku.
8.6. Ostjal on õigus pöörduda kaebusega Andmekaitse Inspektsiooni või kohtu poole kui ta leiab, et isikuandmete töötlemisel on rikutud tema õigusi. Andmekaitseameti (AKI) kontaktandmed leiab AKI koduleheküljel aadressil www.aki.ee.